vineri, 13 noiembrie 2009

cantecele educative

Am auzit de dimineata la radio un cantecel tare frumusel si educativ asa ca am pus mana imediat pe tastatura, am dat un search pe google si am facut rost de versuri:

--> CHIPUL MEU


Asta-i o guriţă
Parcă-i gărgăriţă
Şi vorbesc cu ea
Şi te pup aşa !
Asta-i o guriţă
Parcă-i gărgăriţă
Şi vorbesc cu ea
Şi te pup aşa !
Nasul e aici
E ca la pitici
Tare-i mititel
Eu respir cu el.
Nasul e aici
E ca la pitici
Tare-i mititel
Eu respir cu el.

Ăştia-s ochişori
Se deschid în zori
Cu ei te privesc
Şi te urmăresc.
Ăştia-s ochişori
Se deschid în zori
Cu ei te privesc
Şi te urmăresc.

Astea-s urechiuşe
Mici şi jucăuşe
Şi ascult cu ele
Multe cântecele.
Astea-s urechiuşe
Mici şi jucăuşe
Şi ascult cu ele
Multe cântecele.

Ăsta-i chipul meu
Fericit mereu
Mami îţi zâmbesc
Şi eu te iubesc.
Ăsta-i chipul meu
Fericit mereu
Mami îţi zâmbesc
Şi eu te iubesc.


...
DEGETELELE

Eu am zece degeţele
Ce-am voie să fac cu ele?
Eu am zece degeţele
Ce-am voie să fac cu ele?

Să le bag în nas?
Nuuuuuuuuu
Să le pun inele?
Daaaaaaaa
Să te pişc de-obraz?

Nuuuuuuuuu

Să pictez cu ele?

Daaaaaaaa


Eu am zece degeţele

Ce-am voie să fac cu ele?

Eu am zece degetele

Ce-am voie sa fac cu ele?


Să le bag în sos
Nuuuuuuuuu
Să mângâi pisica?

Daaaaaaaa

Să le-nţep când cos?

Nuuuuuuuuu

Să ajut bunica?

Daaaaaaaa


Eu am zece degetele

Ce-am voie sa fac cu ele?

Eu am zece degetele

Ce-am voie sa fac cu ele?


Să mânjesc pereţi?

Nuuuuuuuuu

Să cânt la pian?

Daaaaaaaa

Să mă joc in bălţi?

Nuuuuuuuuu

Să duc un ghiozdan?

Daaaaaaaa


Ştiu cu zece degeţele

Ce-am voie să fac cu ele

Ştiu cu zece degeţele

Ce-am voie să fac cu ele

CHIT, CHIT, CHIT

Refren: x2
Chit, Chit, Chit
Noi suntem soricei,
Chit, Chit, Chit
Mici, tare frumusei!


Mama noastra ne tot spune:
Aveti grija, dragii mei,
Ca pisica-i furioasa
Si mananca soricei

Refren x2

Cand pisica nu-i acasa
Pe masa nu va jucati
Si-o sa fie tare bine,
Pe mamii de-o ascultati.

Refren x2

CULORILE

Culorile se cearta
Ca vor sa stie bine,
Care-i mai importanta
Si ma-ntreaba pe mine.
Eu raspund...:
Soarele e galben,
Verde este frunza,
Cerul e albastru
Rosie-i buburuza,
Orange este polenul,
Violeta o floare,
Indiggo fluturasul,
Totul e culoare!

Culorile indata,
Rasufla usurate,
Le este clar de-acuma
Cat sunt de importante.
Pentru ca...
Soarele e galben,
Verde este frunza,
Cerul e albastru
Rosie-i buburuza,
Orange este polenul,
Violeta o floare,
Indiggo fluturasul,
Totul e culoare!

Soarele e galben,
Verde este frunza,
Cerul e albastru
Rosie-i buburuza,
Orange este polenul,
Violeta o floare,
Indiggo fluturasul,
Totul e culoare!

Eu am facut o selectie cu cele care mi se par mie cat de cat potrivite pentru varsta Emei.Pentru mai multe versuri si demo la piese puteti accesa site-ul grupului Rogvaiv sincer ii recomand cu drag., mie imi sunt foarte dragi cantecelele lor educative
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate