sâmbătă, 23 ianuarie 2010

Complotul termometrelor


     Uite ca a trecut deja o saptamana de cand termometrele se incapataneaza sa ramana la niste valori de 10-20 grade cu minus si saracuta miticuta tre sa stea doar in casa. Scoatem cate putin capusorul afara cate 10 min....nu mult...insa pe ea n-o multumeste....de dimineata pana seara se posteaza in hol...isi scoate ghetutele din raft se aseara pe carpeta si "se incalta"sau daca nimereste la indemana hainutele de mers afara isi pune caciula, geaca, fularelul....si se posteaza in usa....mi-e mila de ea dar ce sa-i fac.
     Incerc sa-i gasesc ocupatii, sa citim, sa ne jucam insa se plictiseste cumplit de repede, isi rastoarna in mijlocul casei toate jucariile si apoi din nou la usa. Singura activitate cu care o mai  pacalesc cat de cat este joaca cu cutia de clamite. O cere, o rastoarna pe jos si apoi imi da pe rand toate elasticele, si toate clamitele pana o fac pomulet de Craciun. Rezultatul de cele mai multe ori arata cam asa :D

     Ieri am pus-o sa stea sa facem poze  si si-a luat iepuroiul si pe Dolly si s-au asezat toti trei pe scaunel....dupa care a inceput sa se tot aseze si sa se strambe s-o pozez...fotomodelu' lu' mami iubit
 
     Si uite-asa ajung sa-mi doresc sa vina mai repede primavara  si sa ne reluam programul de plimbari ca de nu...asta mica imi pune creierii pe bigudiuri.



post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate