luni, 6 mai 2013

Hristos a inviat!



     Anul acesta, de paste am fost la bunici la Trusesti. Fetele mele au fost cuminti, am fost impreuna si am luat lumina, apoi am aprins lumanari la mormant la bunicii lui tati.Mami si fetitele s-au culcat, iar tati si bunica s-au intors la biserioca cu cosuletul cu pascuta, cozonac si oua rosii la sfintit. A doua zi au venit si Sanda cu Iri si-am stat la masa... A fost foarte frumos. 
      Vineri Ema a pictat outele si s-a distrat de minune, iar cele pe care le-am vopsit au cazut victima abtibildurilor, prin urmare am avut anul asta niste oute foarte frumoase si colorate.
     Mami si-a batut joc de Lorenuta si a pus-o intre iepurasi de plus si oute rosii si i-a facut niste pozici, iar cand am ajuns acasa fetitele mele au ciocnit oua rosii si s-au jucat foarte frumos.post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate