vineri, 30 octombrie 2015

Poezioare de la Lori de la gradi

    
     Pe cand o aveam pe Ema mititica obisnuiam sa fac poze la toate poeziile afisate pe panou la gradinita, fiindca ea nu spunea nimic...daca o intrebam ce-a facut la gradi imi raspundea sec....bine. Cu clestele scoteam cateva cuvintele din gurita ei, asa ca mami invata cu Emi acasa poezioarele si cantecelele afisate, pe care mandruta le stia....dar probabil nu avea chef de intrebarile mele. 
      Acum am alta minune de gradinita, pe Lori care e in grupa "Piticilor" si care, dupa doar o luna jumatate de gradi a invatat deja cateva poezioare si cantecele.
     Si pentru ca o parte dintre ele sunt noi pentru mine am sa le notez, sa ni le amintim mai tarziu.
     Prima poezioara pe care mi-a spus-o de la gradi a fost "Un pitic atat de mic"

Un pitic atat de mic

Un pitic, atat de mic
facea baie-ntru-un ibric
pe sapun a alunecat
si piticul s-a-necat
vai,vai ce pacat 
ca piticul s-a-necat

     Imi e atat de draga cum recita, la ea o poezie e o intreaga opera de teatru, si o spune cu atata placere, si ma pune sa sun pe toata lumea sa spuna ea poezia.
     Apoi a invatat  "Gogoneata", o poezioara super dragalasa pe care eu nu o stiam

Gogoneata

Sunt cea mai mica 
Din gradinita
Cu rochita scurtulita
Si cu parul dezlegat
Am uitat ce-am invatat.
Mie imi plac bomboanele
Jocul cu baloanele
Toata lumea ma rasfata
Si ma striga "GOGONEATA".


     Saptamana trecuta aveau afisata alta poezioara, insa Lori a lipsit si o invatam inca si ne invata sa numaram pana la 5

 Am un nas, pe obraz ... 1
Ochi am doi, ca si voi ...1..2
Am trei nasturi la hainuta, Ilenuta ...1..2..3
Am si patru buzunare,
Mi-a cusut mama si-o floare ...1..2..3..4
Si mai am cinci degetele
Parca sunt lumanarele ...1..2..3..4..5


     Iar astazi pitica mea imi spunea cateva versuri din alta poezioara care se numeste "Marul". Eu le caut pe net dupa versurile pe care le stie Lorena si le gasesc imediat, pentru a le putea repeta impreuna

Marul

Mărul  este  rotunjor
Roşu ,  verde,  gălbior.
Parcă-i  minge, dar  nu  sare
Şi  codiţă  mică  are.
Parfumat, dar  şi  gustos,
El  mă  face  sănătos. 


post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate