luni, 22 octombrie 2012

Copacelul cu mere

     Asta e o activitate care a durat vreo doua zile fiindca ne-am apucat cam tarzior si s-a facut noapte si Lorena nu mai avea stare asa ca am continuat a doua zi.
     Ca material didactic am folosit 3 coli de carton alb, acuarele, banda scoch, si foarfecul. Pe doua colo de carton am desenat mere, iar pe una frunzulite. Ema le-a pictat frumos (la prima pagina de mere a avut o rabdare fantastica, a colorat din proprie initiativa intai coditele cu maro si apoi merele cu rosu, galbe, portocaliu...la a doua mai in graba ca deja se plictisise). Eu le-am decupat si am lipit pe spate banda scock iar Ema le-a lipit in copacul de pe perete. A foast foarte incantata, mai ales ca ajutat-o si tati la lipit (el ii tinea tava cu fructe si frunze ca nu are nimeni voie sa lipeasca...am pus eu un mar ca-mi lasase o parte fara nici un mar si a inceput sa planga asa ca am lasat-o sa puna ce vrea si unde vrea.).
     Ii place cand facem activitati impreuna insa nu prea ne permite nici timpul nici mica alintatica. Incerc totusi sa ma impart pe cat pot mai bine. Noua ne-a placut...de-acu tre sa-mi mai vina si alte idei.

P.S. am pictat spelute cu vopsea fluorescenta pe grinda si pe tavan...aseara cand a intrat in camera a fost foarte impresionata. Mai am cam o jumatate de tavan, dar poate reusesc azi, dupa ce strang un pic hainele din casa ca e cam dezordine.
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate