luni, 18 aprilie 2011

O duminica superba

     Daca tot a fost o vreme superba, ieri dupaamiaza am profitat de faptul ca am fost toti acasa si tati si-a tinut promisiunea si a inaltat zmeul fetei. Ema de cate oro se ducea pe langa dulap il vedea si voia sa-l scoatem, iar tati ii zicea ca o sa-l inaltam intr-o zi cand va fi frumos afara. Si acea zi a fost ieri. 
     Mi-au fost atat de dragi cum ridicau ei doi zmeul si-l urmareau....i-a ajutat si bibu, mami a fost pe post de fotograf asa ca apare doar cu rol de povestitor, dar nu-i nimic.  Asa frumos mai radea cand il vedea zburand pe sus, iar cand cadea Ema trebuia sa stranga ata si sa ridice zmeul...
     Apoi Bibu a venit cu ideea sa mergem undeva pe un deal, iar acolo Ema a avut surpriza sa gaseasca niste caprite cu ieduti mititei, pe care i-a fugarit de saracii nu mai stiau pe unde sa fuga spre casa :)). Mi-a fost atat de draga cum alerga pe camp, si radea si se distra, iar cand am intrat in casa era toata neagra si murdarica ca o purcicuta, tarancuta lu' mamica.



post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate