luni, 24 decembrie 2012

Buna dimineata la mos ajun


     Buna dimineata la mos ajun. E ajunul craciunului, primul craciun al printesei cu numarul doi si astept cu nerabdare sa faca cunostinta cu Mos Craciun, sa-i vad reactia cand isi va primi cadoul. Anul asta Ema e destul de mare sa guste pe deplin sarbatorile, vor veni in vizita bunicii si unchii si speram sa fie un craciun de neuitat. Bradutul e facut si redecorat in fiecare zi de Ema asa ca e cam ciudatel...insa noua ne place si am lasat-o sa se distreze.
   Draga Mos Craciun,
Eu acum as vrea sa-ti spun
Ca in anul ce-a trecut
Putintel am mai crescut!
Galosii mi-au ramas mici
"Cartofii''-mi ies prin ciupici
Bluza s-a cam rupt in coate..
Si-am nevoie... cam de toate!!!
 
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate