sâmbătă, 26 ianuarie 2013

La-la, da-da, ma-ma, ta-ta

     Cam asta a fost ordinea de silabisire a Lorenei. Acu vreo cateva zile aveam musafiri si mie mi s-a parut ca a spus ma-ma, insa cum n-a mai auzit nimeni am considerat ca mi s-a parut. Insa alaltaieri a spus iarasi si de data asta n-am fost singura care a auzit...a auzit si nana. Iar astazi dimineata statea hopa la ea in patut si a inceput sa zica ta-ta-ta. Creste puiul meu si mi-e tare drag.
     Oricum cocuta asta bodroganeste toata ziua, se cearta, vorbeste, chiuie, tipa. ii place sa se auda si sa ne auda si pe noi vorbind.
      A inceput cu la-la-la si noi radeam de ea ii spuneam sa cante la-la (cai verzi pe pereti a lui smiley) si ea-i dadea intr-una cu la-la-la...da-da-da. 
     Incercam sa invatam bravo si pa-pa insa inca nu vrea...radea cand ii fac bravo cu manutele si se amuza dar nu face singura. Stie cucu-bau si ne jucam si-si trage singura paturica pe fata, e asa nostima. Are o fata de copil ghidus si sotios...jucaria mea mica intre jucarii.
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate