luni, 9 septembrie 2013

La multi ani Ana mea!!!

     Am si eu o Ana mica si nu puteam s-o lasam nesarbatorita, asa ca, mami a facut un tortulet pe care l-am taiat impreuna cu nana si nanu. 
     Mami ii ureaza sa creasca mare, sanatoasa si frumoasa si-i toresc sa aiba parte in viata de tot ce e mai bun, insa cea mai frumoasa urare i-a facut-o surioara ei Ema inca de ieri cand suflam in lumanarea de pe tortul unei Mariute si copiii si-au pus cate o dorinta inainte de a sufla in lumanare, iar printesa mea si-a dorit ca Lorena sa fie cuminte si sa creasca mare, asta dupa ce cealalta fetita si-a dorit sa primeasca o papusa. Mi-a venit sa o pap pe Emisoara mea, cum nu si-a dorit ceva pentru ea ci pentru surioara ei. Si acum imi dau lacrimile cand imi amintesc. 
     Rusinica celor care nu si-au amintit ca pe mica o cheama si Ana si nu au sunat sa o felicite (in special unchii si bunicii, numai Ana si Cata i-au urat de ieri).
     Dupa cum se vede tortul a iesit foarte bun...sarbatorita l-a apreciat in mod deosebit.








post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate