luni, 9 noiembrie 2015

Papam branzica

  

     Cred ca nu mai e un secret pentru nimeni faptul ca ne plac campaniile de testare marca Buzzstore 
    De aceasta data am primit spre testare noile sortimente de branzica tartinabila de la Hochland : Natur, cu rosii si cu spanac. Noi de fel nu prea cumparam branza tartinabile fiindca nu prea mi se pare ceva natural, insa #tartino a tinut sa ma contrazica. Este 100% natural (cu exceptia unui corector de aciditate :D), si este foarte buna. Lorena in special s-a indragostit de varianta natur...insa cand s-a terminat a papat si cu spanac. Mie personal imi place mai mult cea cu spanac si la fel si lui tati. Ceea ce nu-mi place este ca tuburile sunt micute si fetelor le e greu sa isi faca singure tartinute. Ema mi-a spus: "Mami...la reclama iesea mai usor branza din tub". 
     Cert este ca si cel mai mofturos membru al familiei a apreciat branzica tartino asa ca pe noi Hochland ne-a castigat de clienti in principal pentru varianta tartino natur, fiindca mai nou Lorena care "nu papa canita" papa "doal blanzica"
     E interesanta si forma in care iese branza din tub spaghete, trifoi si steluta ceea ce ii incanta mai ales pe copii, si unde avem copii fericiti si parintii sunt fericiti.

 post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate