luni, 30 iulie 2012

Are mama o fetita harnicuta foc

     Ieri dimineata fetita mea a fost singura pana jos sa duca gunoiul, si s-a intors foarte mandra si satisfacuta ca imi e de mare ajutor.
     Apropos de ajutor, sambata seara, intindeam rufele, cu Ema...ea imi dadea cate o rufita la mana si eu le puneam carlige, si a inceput Lorena sa planga si m-am dus la ea. Dupa cateva minute vine Ema fosrte indignata "da' hai odata ca eu intind rufe din cauza ta". Cand m-am dus in balcon ea intinsese rufele pe suport...toate butite si cu cate 3-4 carlige dar fata le intinsese. Am fost asa mandra si am laudat-o ca are mami fata gospodina, asa ca nu ma mai pot plange ca n-am ajutor la treaba prin casa.post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate