luni, 30 iulie 2012

Doua ratuste


     Are mama doua ratuste. Ema era rata declarata demult, insa, desi Lorena la inceput plangea la baita, acum a inceput sa-i placa. Asa ca am pus apa in cada mare si am inmuiat-o pe Ema si apoi i-am pregatit si Lorenei baita si le-am imbaiat pe amandoua odata. Ema a apucat sa stea si ea mai mult in cada si am ajuns sa o aud ca vrea sa iasa din baie, si Lorena a facut baita linistita, ca daca era si Ema trebuia sa ajute si ea bagandu-si jucariile in cadita, aruncandu-i cu apa in ochi, in nas si in urechi...dar ea ajuta si eu ii spun "mami nu s-ar fi descurcat fara ajutorul tau" si tot asa.
     Si tot din categoria ratuste...am dus-o ieri pe Ema la tara ca a plans o saptamana ca ea vrea la bunica si la bunicul ei ...si cum era cald tare afara am umplut piscinuta si s-au balacit ratele cat au vrut...




post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate