joi, 5 iulie 2012

Cu traista-n bat

     Ne putem lauda cu faptul ca la venerabila varsta de 4 anisori Ema Nicoleta Scripcaru a fugit prima oara de acasa.  Cum tati lucreaza dupaamiaza cand a plecat nu a incuiat usa si nici mie nu mi-a venit in minte sa ma duc s-o incui si cand eram cu Lorena in dormitor la san Ema ma tot innebunea ca vrea pe Geo si pe Ema mare sa le sun sa vina la ea. Eu i-am zis sa astepte sa o adorm pe Lorena si ma duc eu cu ea la fetite, insa se pare ca raspunsul nu a multumit-o pe Ema fiindca s-a dus, a deschis usa, a lasat-o larg deschisa si a plecat. Noroc ca am auzit usa si am iesit in urma ei dar pana am ajuns la usa ea nu mai era pe scari. Erau doua variante: fie la vecina de la doi fie la scara vecina asa ca am urcat intai la 2, am batut frumos la usa si am intrebat si eu ca prostul: "Copilul meu e la tine?". Din fericire era acolo, insa ne e invatatura de minte ca alta data sa incuiem usa de la intrare. Cu Ema am incercat sa am o discutie pe aceasta tema si mi-a zis senina ca ea s-a dus la Geo.



post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate