luni, 23 iulie 2012

Botezul Lorenei


 
     Sambata 21 iulie ne-am trezit dis-de-dimineata fiindca avea sa fie o zi importanta in viata noasta, si anume botezul celei de-a doua minuni ale familiei. Au venit si bicu Titi cu Adi si Adriana si s-au jucat cu Ema si la ora 14.00 au venit cumatrii sa ne ia la biserica. Slujba la biserica a fost frumoasa iar Lorena a fost deosebit de cuminte, n-a plans aproape deloc. De cum a intrat in biserica a adormit in brate la bunica si a dormit la nanu pana cand au dezbracat-o s-o scalde in cristelnita.

    
      Apoi a stat cumintica la parinte in brate cat a scufundat-o si apoi la taiat perisorul si la miruit si apoi cat s-au chinuit nana si bunica s-o imbrace inapoi. A scancit un picut la un moment dat insa s-a linistit imediat cand a primit-o pe suzi.

     
     Cand am ajuns acasa am fugit repede sus, fiindca mami ar fi trebuit sa stau cumintica acasa si sa-mi astept crestinuta si am primit-o de la nasa, tot cumintica si imbracata in rochitica ei alba de miresica, era ca o papusica.
     
     La ora 18.00 ne-am dus cu totii la restaurant sa sarbatorim evenimentul, am stat la masa, am vorbit, am si dansat putin alaturi de familie si cativa prieteni apropiati. A fost o zi foarte frumoasa pe care ne-o vom aminti cu mare placere.
     
     A doua zi a venit nana si i-a facut gazei baita, asistata indeaproape de Ema care trebuia sa se asigure ca surioara ei nu pateste nimic. Si la baita am avut o fetita tare cumintica, iar mami este mandra de printesele ei.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate