joi, 5 iulie 2012

La multi ani Ema


    Astazi iubita mea implineste 4 anisori, insa ziua nu a debutat foarte bine...azi noapte s-a trezit plangand si a vomat si astazi se plange de dureri de burtica si a facut si un picut de febra. Oricum, speram sa treaca repede ca sa ne putem bucura de aceasta zi si de petrecerea de sambata cand i-am invitat cativa copilasi si o sa-i pregateasca mami un tortulet.
     Insa cu toate ca nu s-a simtit prea bine s-a bucurat nespus de cadoul surpriza pe care l-a primit. Am pus mana de la mana si i-am luat casuta pe care si-a tot dorit-o, cea cu usa albastra in care se oprea de cate ori mergeam la cumparaturi. Tati a cumparat-o aseara si am adus cutia in casa dupa ce am culcat fetitele si am montat casuta pe balcon.  Prin urmare multumim nasicilor si bunicilor pentru participare si le transmitem ca Ema nu vrea sa mai iasa din casuta. 
     A si avut musafiri de dimineata, doua vecine care sunt prietenele ei, Ema mare si Geo (Ema mica e ea :)) si s-au jucat de-a iezii, mama capra si lupul si apoi au dus in casuta leganutul cu bebelusii si s-au jucat de-a mama si copilul. Au fost asa dragalase. Ema cand s-a trezit din somn la pranz primul lucru care m-a intrebat a fost "Am casuta mea pe balcon nu?...cred ca se temea sa nu fi visat, mititica". Problema e ca afara e cam cald si nu reusesc s-o bag in casa, ea sta in casuta ei, si ma pune s-o tot fotografiez in toate pozitiile. Sper sa-i tina mai mult iubirea pentru casuta si sa se joace frumos in ea cu copiii, si, de ce nu, poate si cu Lorena cand mai creste.


post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate