miercuri, 9 martie 2011

De 8 martie

     Acesta a fost primul an in care de 8 martie m-am simtit mamica in adevaratul sens al cuvantului. Fetita mea a invatat o poiezioara la gradinita special pentru mamica:
"Sunt o fata mititica
Si iubesc pe-a mea mamica
Si pe Tati eu iubesc
Si frumos eu vreau sa cresc"
     Am primit si martisor facut de Ema la gradinita
     Si o felicitare de 8 martie cu pozica printesei


     Am fost totusi oarecum dezamagita ca nu ne-a zis educatoarea cand vine sa le faca fotografiile sa o fi imbracat frumos sa-i fi pus fundite si clamite. Si mi se pare cam trista in fotografia asta ceea ce mi se pare ciudat avand in vedere ca ea rade tot timpul.
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate