joi, 24 martie 2011

Obraznicuta


Astazi fetita mea mi-a facut prima surpriza....mai putin placuta...A luat de pe masa ochelarii doamnei educatoare, i-a pus la ochi apoi i-a aruncet jos si i-a calcat in picioare. Am certat-o i-am spus ca nu-i frumos...dar cand a intrebat-o Biba de ce a fost obraznica Ema a raspuns foarte senina "ai spus drept si eu te iert"
Am uitat sa mentionez ca aceasta mica aventura s-a intamplat dupe ce ieri am invatat poiezia:

Nicu-a spart o cana, plici!
Neatent, ce poti sa-i zici?
Se gandeste, se gandeste,
Cana... nu se mai lipeste!

Vine mama:
- Ce-i cu tine? Ce stai suparat copile?
Lacrimi mici apar sub geana.
- N-am nimic, am spart o cana!
- Rau, dar nu pot sa te cert,
Ai spus drept si eu te iert!


post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate