duminică, 1 aprilie 2012

In casa noua



 
     Astazi a fost prima zi cand ne-em trezit la noi acasa. Desi e frigut si trebuie sa stam cu calorifer si aeroterme in priza, nicaieri nu-i ca acasa. Mi-e asa drag de Ema ca s-a atasat foarte repede de noua casuta si cand o intreb daca vrea sa mearga la Trusesti spune ca ea sta la casuta ei de la Cismea. Iti creste inima si uiti cam cat ai muncit pana a ajuns sa arate camera ei asa cum arata acum. Sincer camera copiilor a fost ideea mea si am tinut neaparat sa nu renunt la nimic din ce-am visat chiar daca a foste nevoie sa-i pictez chiar eu imaginile pe perete (Dupa ce a venit o colega foarte talentata si mi-a schitat in creion). M-a bucur ca Ema a fost foarte incantata, il iubeste pe iepurila si vorbeste cu el iar ursuletul si lunita de pe peretele de deasupra patului au devenit subiectul povestilor de seara
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate