sâmbătă, 7 aprilie 2012

Miaunica

     Cum tati lucreaza, astazi am ramas din nou singurele acasa, si cum ne jucam noi in camera la Ema pe covor ea incepe sa-mi spuna "si cand vede-un soricel, Tipa-tipa dupa el" si mai bolborosea ea ceva pe acolo insa n-am inteles prea bine. Asa ca am pus mana pe telefon si am sunat-o pe Bica Lenus sa-mi spuna poezia, am scris-o am repetat-o impreuna de vreo doua ori si Emi o stie pe de rost. 
     Ce mult mi-ar placea ca la gradi sa se afiseze undeva in fiecare zi ce poezii sau cantecele au invatat pentru a le putea repeta si noi acas si astfel Ema le-ar prinde imediat. mai fredoneaza si o gramada de cantecele dar tot asa nu prea inteleg si-s doar fragmente, iar multe dintre ele mama nu le stie sa ma poata ajuta cu versurile. 
     In concluzie, poezioara suna cam asa: 
"Miaunica-i o pisica 
Mica mica mititica 
Cu mustztile de nea 
Si cu bot de catifea 
Parul negru, matasos, 
Subtirel e si frumos 
Si-n picioare-i incaltata 
Cu ghetute moi de vata. 
Astea-s ghete sau pernute?
 Stau in ele cinci gherute 
Si cand vede-un soricel 
Tipa tipa dupa el"

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate