luni, 17 septembrie 2012

Din nou la Gradi

     Are mami fetita mare. Astazi a fost prima zi de gradi, Ema s-a trezit de dimineata, ne-am imbracat si am plecat toate trei fetele la gradinita. A ajuns acolo foarte vesela, nu a plans deloc, s-a bucurat s-o revada pe doamna si colegii, mi-a dat pup, mi-a spus pa si a fugit in clasa la joaca. 
     Dupaamiaza a adus-o tati si veneau amandoi atat de mandri de manuta ca am luat repejor aparatul si i-am fotografiat. 
     Mi se pare atat de mare fata de anul trecut in prima zi. Puiul mamei mic. Ce mult a crescut iubita mea de la prima ei zi de gradinita...
     Si fiindca are mami domnisoara mare la gradi in grupa mijlocie, dupa gradinita am fost cu totii sa papam un happy meal la Mc Donalds.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate