vineri, 14 septembrie 2012

La cumparaturi

     Mandruta mea si-a facut un obicei din a merge la cumparaturi, in fiecare dimineata se duce si ia painita. Azi dimineata aveam painita, insa pentru ca trebuia sa-si faca traseul pana la magazin i-am dat niste marunti in portofel sa-si ia ceva bun. Dupa ceva timp (lasa cumparaturile pe trotuar si mai face cateva nazdravanii pe afara) vine in casa cu o paine si punguta de la niste jeleuri si un biletel pe care scria "mai aveti de achitat 0.9lei". Daca ea stia ca tre sa ia paine degeaba i-am spus ca avem...Ema a cumparat paine. M-am dus jos si am dus bautii si i-am spus vanzatoarei ca daca n-are bani inseamna ca n-am trimis-o eu. 
     In alta zi pleaca Ema la magazin si-i spun sa ia o painita feliata. Ea ma contrazice si zice ca ea vrea paine dezbracata. Ma uit la ea si o intreb: "cum adica dezbracata mami?" si ea se uita senina la mine si-mi zice "fara punga" da' pe un ton asa de parca-mi zicea pai cum adica mami nu stii ce-i aia. Am lasat-o sa ia de care vrea ea si sa nu credeti ca la magazin a cerut altceva decat painita dezbracata de au pufnit toti in ras ca s-a nimerit sa fie de fata un vecin care mi-a povestit.
     Si tot din capitolul cumparaturi...intr-o zi mi-a cerut apa si o terminasem, mai aveam doar minerala si ei nu-i place. Cand s-a dus jos sa ia paine a cerut bani sa-si ia snax-uri si a vrut sa ia si apa. Iam zis ca o sa cobor eu, fiindca apa e grea si apoi a plecat. A venit puiul meu taraind un bidon de apa pe scari si fara pufuleti, ca nu i-au ajuns banii. Mi-a fost atat de draga cum a renuntat ea la pufuleti sa cumpere apa, asa ca i-am mai dat banuti si s-a intors la magazin dupa pufuleti. Scumpa mea cea dragalasa.
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate