miercuri, 3 iunie 2015

1 iunie 2015 - o zi minunata alaturi de printesele mele

     Cum anul acesta s-a nimerit ca de 1 iunie copiii sa beneficieze de o minivacanta, am hotarat sa le implinesc o dorinta cu care ma tot bat de mult timp la cap si anume...ne-am plimbat cu trenul. De dimineata ne-am hotarat, am apelat la ajutorul domnului Google si am aflat ce trenuri avem si in ce directie, stabilit destinatia, cumparat bilete si la ora 15.18 eram deja imbarcate in tren cu destinatia Suceava. (prin Suceava a se intelege McDonald's ). Fetele au fost super incantate de aventura, iar mami si-a amintit ce placut este sa mergi cu trenul. Am ramas placut surprinsa sa gasesc un tren clasic cu locomotive si vagoane, curatenie in vagon, si pasageri.
     Dupa joaca de la McDonald's, nelipsitul Happy Meal pe care-l servesc o daca pe an in cel mai bun caz, la care evident ca le incanta mai mult jucaria decat mancarea, si zbenguiala in spatiul de joaca, am hotarat sa vizitam Cetatea de scaun a Sucevei. Peisajul superb, racoarea de la rasarit si voia buna au invaluit parca cetatea intr-o aura magica. Tati a intrat in jocul fetelor si au cautat impreuna presupusul vrajitor care locuieste in castel, iar ele s-au distrat de minune.














 post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate