miercuri, 28 octombrie 2015

Ne pregatim de carnaval :D

     In febra pregatirilor pentru carnavalul de sambata mi-am amintit de petrecerea de anul trecut si am rasfoit putin prin directoare dupa fotografiile de la Haloween 2014 :D . Ce frumusle am mai fost, dar anul asta vom fi si mai frumoase.
     Tati si fetele au facut dovleceii    



     Apoi am avut carnaval la scoala, unde am facut parada costumelor. Ema mea a fost cea mai dragalasa vrajitorica....ca doar e a mea :D 

                              
 

      Am continuat acasa cu copiii din bloc, si bineinteles cu alte costume :D De aceasta data Ema a fost costumata in Elsa, iar Lori a fost Clopotica







     Iar la final de saptamana ne-am distrat la carnaval la spatiul de joaca cu Craiasa zapezii si Minie Mouse











     Promit sa revin duminica cu imagini de la carnavalul de anul acesta :D


 post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate