luni, 11 aprilie 2016

Astazi testam #silan soft&oils



      Dupa cum deja stiti suntem niste albinute harnicute si avem mare spor la buzz . De aceasta data am luat la analizat si bineinteles testat noul balsam de la Silan soft&oils, care m-a cucerit de la prima spalare. Eu sunt adepta unui balsam cu parfum discret, lui tati ii plac aromele puternice, si totusi.....se pare ca #silan soft&oils ne-a cucerit pe amandoi. Initial cand le scot din masina de spalat au un parfum puternic, sunt moi si usor de calcat. Dupa ce se usuca ramane o aroma distcreta exact cum trebuie pentru a nu se combina cu parfumul pe care il foloseste fiecare membru al familiei.
     Recomand cu drag acest balsam de rufe si astept cu nerabdare sa incerc si celelalte variante. 
     Datorita mostrelor primite in pachetel si prietenii mei au avut ocazia sa incerce noul balsajm...iar cand s-au terminat mostrele gratuite am mai impartit si-n paharele de unica folosinta..pentru ca....nu-i asa "dar din dar se face rai"


   Multumim Buzzstore pentru posibilitatea de a testa gratuit diverse produse


 post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate