sâmbătă, 29 mai 2010

Dam papa la "coco"

     A mai trecut o saptamana, una "lunga si grea" ca s-o citez pe dadaca Emei...lunga nu pot sa zic ca a fost, insa grea...cam da. Am ramas singura la munca si la inceput a mers putin mai greu pana m-am invatat sa le fac eu pe toatre....si mai ales in timp util, dar ma descurc. Problema e ca am mai intarziat cate o ora la munca, prin urmare n-am luat fata la timp si i-am stricat si Angelei planurile. Eu sper sa fie treaba buna si nu ma lase balta sau sa ceara bani mai multi...ca nici bani n-am de unde sa mai sot si nici alta bona asa din scurt...prin urmare va trebui sa fac ceea ce mi-am promis ca nu voi face si anume s-o duc la tara la bunica.
     In rest ne-am adaptat bine cu situatia...zic eu, seara iesim impreuna la joaca, la uta-uta, dam papa la gainutele unor vecini care au casa chiar la noi in spatele blocului. Cam asa rupe ea iarba si da prin gard la "co-co", si asa de mandra si incantata este cand vin gainutele si papa de jos ierbusoara pe care le-o da. La inceput ma temeam sa n-o ciupeasca gainutele dar are grija si scoate manutele cand vede ca vin aproape de ea hultancele :)).


     Aseara am fost cu ea in parcul mare dupa serviciu, si ne-am jucat la topogane si leagane si toate jucariile. E un topogan din ala mare cu trasee si fetita mea cea mare se descurca singurica...fiindca mami e mare si grasa si nu incape prin labirinturi. Ea se distreaza de nu mai poate si eu stau cu stres sa nu cada sa se loveasca :)), faina imparteala nu?... Oricum a avut noroc ca a fost cu mine, ca tati s-ar fi temut s-o lase simgurica acolo sus. Cam ceva de genul asta e topoganul...poza e mai veche insa e buna pentru exemplificare. Ieri a avut pe ea un treningut roz care a ajuns acasa tot murdar de negru pe fund...
     Totusi mi-a lasat un gust amar ziua de ieri deoarece am constata cu stupoare ca locul in care era inainte spatiul de joaca din parc e ingradit, sunt puse topogane si leagane noi, si alte chestii de joaca dar va fi cu taxare la 30 min-1 ora, iar spatiu de joaca neingradit au facut undeva sus la iesirea din parc, si e facut cam pentru copii mai mari... dar asta e...ne invatam noi si asa.
     Ar fi interesant totusi daca s-ar putea inchiria spatiul ala inchis pentru o anumita perioada (vreo 2 ore) sa se poata face o aniversare acolo...oricum pana pe 5 iulie mai este...asa ca avem timp sa ne hotaram si sa vedem ce si cum va fi...ca am inteles ca pe 1 iunie il dau in folosinta.


     Am uitat sa ma laud ca am fetita mare si seara cand venim de la Angela dam jos pampersii si luam chilotei de copii...care au o soarta nefasta momentan...dar speram la mai bine. Ea incepe sa constientizeze ca va face...spune pis dar nu de fiecare data, insa nu o grabesc si nici n-o cert ca e inca micuta. Trebuie sa cumparam un set de aleze sa-i pun in patut ca sa-i scot noaptea pampersii ca ea si asa noaptea in general nu face nici pis nici caca
    

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate