marți, 6 iulie 2010

Party!!! - am doi anisori

     Deja ma pot lauda ca am fetita mare. Astazi fetita mea a implinit 2 anisori...desi noi petrecerea am facut-o ieri.
     Nu stiu parerea celorlalti participanti, dar din punctul meu de vedere nu cred ca putea sa iasa o petrecere mai reusita pentru printesa mea. Deliciul copiilorl-au facut cele 100 de baloane pe care le-au unflat mami, tati bica si ada, dar si ochelarii si coifurile de petrecareti. Insa baloanele au fost o minune. mi-a fost tata de drag sa-i vad pe cei mititei cum le aruncau in sus si chiuiau si dansau printre baloane. Ema s-a simtit in elementul ei, a avut copii cam de-o seama cu ea vreo patru si inca trei mai marisori, i-a facut mami tort rosu (ajutata bineinteles de Ema care a pus fructe pe tort a degustat biscuitii din care am facut blatul si frrisca, pentru ca nu cumva sa pateasca ceva invitatii.).
     Cand s-au saturat de baloane si dans le-a facut tati balonase de sapun.....si iar am dansat, am cantat la multi ani sarbatoritei si am papat tortulet.
     A fost prezenta si Bica de la Piatra Neamt, si Iri si nana de la Botosani si bineinteles copiii. Mi-a parut rau ca nu au venit toti copilasii pe care i-am invitat, dar au fost suficienti si asa...
     Si acum.....galeria foto:




post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate