sâmbătă, 10 iulie 2010

O iubesc pe Biba

     Saptamana asta a stat bica noi si a stat ea cu fetita. Ma bucur ca s-au inteles foarte bine si ma bucur mai ales de faptul ca toata saptamana Ema nu a folosit pampers. Au mai fost accidente dar in general spune cand face si ai timp sa o pui la olita. Si se cunoaste ca a crescut fiindca vorbeste mult mai bine, mult mai multe cuvinte, a si papat destul de bine...insa nu-i place cand facem bagaje, si in ultima saptamana cam asta am facut fiindca ne mutat la tara la BIba si la Bibu ceilalti. Ce-a plans saraca cand i-a luat tati carutul si jucarelele, pana i-am explicat ca nu le dam nimanui, tot ale noastre sunt si mergem si noi cu ele la Biba. SI cand i-am zis asa si-a luat papucii si mi-a zis Ema puci biba pa (Ema isi ia papucii si pleaca la Bica)
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate