marți, 10 august 2010

In casa noua

     Ne-am mutat in casa noua.... de fapt ne-am mutat mai demult...avem deja o luna de cand stam la tara si Emita mea a inflorit...e vesela, s-a inaltat,  se joaca pe afara, alearga toata curtea, doarme in patul ei, dimineata sta cu bica si cu bicu si apoi pe la 5-6 vin si mami cu tati de la serviciu. Daca inainte aveam ceva indoieli in ceea ce priveste mutarea acum sunt convinsa ca am luat decizia potrivita, cel putin in ceea ce priveste printesa care se simte in elementul ei la tara Cu naveta e destul de obositor mai ales dupaamiaza, mai ales ca de cum ajungem Ema vrea doar   la mami.
     Camera am aranjat-o frumusel (zic eu) are patul ei care-i place foarte mult, are masa cu bancute, are jucarele multe si are spatiu mai mult de joaca, ceea ce e foarte important. Stie de cami Ema si cami Bibu (camera lu' Ema si camera lu' Bibu), fuge dintr-o camera in alta, face pisu la olita si la veceu...e fetita mare...ce mai.... :P
     Cam asa arata noua noastra camera:
     Iar in gradina i-am amenajat ladita cu nisip, masa umbrela, piscina, leagan...tot ce-i trebuie unei maimutici sa se joace si sa se distreze:
    Are si copilasi in cartier...doua fetite si-un baietel care mai vin in vizita, la joaca, dar imi place ca , in general, stie sa-si faca si singura jucarii. 
     Si inca ceva foarrrtttttteeeeee important...fetita mea mica nu mai poarta pampers si vorbesre de toate cele.....si asta recunosc ca e meritul lu' Biba si al lui Bibu care se cunoaste ca se ocupa de fetita si ca asta au facut toata viata.



post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate