vineri, 2 iulie 2010

Sunt fetita mare


Ema sunt,
Si sunt fetita mare, azi,
Am si rochita,
Si invit pe fiecare
Sa veniti cu mic cu mare
La a mea aniversare
...
Pam-pam!

     Luni implinesc doi anisori si mami duminica imi pregateste un tortulet si suculet pentru copii. Asa ca sunteti invitati sa participati la party (mai de criza asa) duminica dupaamiaza dupa ora 4 ca sa fie si Emi odihnita si pregatita sa-si intampine musafirii. Anul asta am renuntat la friptura asa ca adultii vor servi niste crantanele si un paharel de bere...dar sa nu lasam sa treaca chiar neobservata ziua maimuticii.

    Dupa cum vedeti deja m-am apucat de sunat invitati...dar s-a terminat bateria la telefon si n-am apucat sa sun pe toata lumea, asa ca sa nu fiti suparati daca nu v-am sunat personal.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate