joi, 16 septembrie 2010

Bobocel de gradinita

     A trecut deja prima saptamana de gradinita (maine nu mergem fiindca azi s-a trezit la pranz tusind si ii curge nasucul asa ca maine o sarim, din pacate) si declar cu mandrie ca am cea mai cuminte fetita si-i place mult la gradinita. 
     Luni de dimineata am imbracat printesa frumos in rochitica, cu ciorapei albi si pantofiori rosii (mei-mei Ema Teta), mami si-a luat liber dimineata de la serviciu si a fost cu biba sa duca bobocelul la gradinita. A mers fara probleme, imi tot arata copiii la scoala, cand am ajuns acolo doi copilasi plangeau si Ema se uita tare contrariata la ei asa ca i-am zis ca au buba si le facea mai mai sa nu mai planga, a fost tare dragalasa. Apoi s-a dus frumos la masa si s-a mutat pe rand la toate jucariile, sa vada cu ce se joaca fiecare copil, radea alerga, nu avea nici o problema. I-a dat doamnei Educatoare floricele, cand am intrat si le tinea asa de mandra...
     Eu i-am facut cateva pozici si m-am retras...sa nu incomodez copiii, a ramas biba dar i-a scos Educatoarea apoi pe toti parintii pe hol. Pe la 11 i-a trimis po copii acasa ca aveau sedinta si cand toti copiii se imbracau Ema mea nu voia sa plece, ca ea mai sta la copiii, degeaba ii explica lumea ca toti copiii pleaca. Intr-un final au ajuns acasa, au papat si la nanita.
     Marti s-a trezit de dimineata, desi noi am fi vrut sa mai doarma, dar ea probabil avea program de mers la copiii :)), a mers din nou cu drag, biba a lasat-o si s-a dus dupa ea la 12.00, a asteptat la usa sa termine ora de cantecele, si apoi au plecat acasa. Doamna educatoare a laudat-o ca e cuminte, nu plange, se cere la olita (n-a facut deloc pe ea desi i-am pus asa pentru siguranta pampers din ala chilotel), a batut acolo din palme cu copiii si s-a integrat fosrte bine. Chiar astazi am aflat de la o vecina ca si la scoala dintr-o comuna vecina se vorbeste despre Ema (ca a atat de mica si nu plange deloc si e cuminte, si mai ales ca e cea mai eleganta :P)
     Asa ca sunt tare mandra de ea ca s-a adaptat, ca-i place si ca merge cu drag la pii pii (copii). Ca nd o intreb daca merge la gradi spune da fara ezitare...

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate