luni, 20 septembrie 2010

La joaca



     Imi place de Emi ca stoe sa se joace si singurica...isi cauta tot felul de jocuri si jucarii...eu tin minte ca plangeam cat eram mica "Cu mine nu se joaca nimeni" ea in schimb vad ca nu are astfel de probleme.
     Pasiunea de baza o reprezinta  masinutele, parca ar fi un baietoi, si are de-a masini....cate cred ca n-a avut tati toata viata lui...si atata le mai plimba prin casa si are preferinte...ba pentru matina dedi, ba pentru matina otu ba pentru matina abi :)).
     Cam asa arata parcul de masini abia asezate frumusel
     Totusi nu pot spune ca am o baietoaica suta la suta...ii place de asemenea sa faca papa in general pentru tati :)). Are bucataria de la nana si acolo pune ea oalele pe foc ii face lui tati peste, ou si altele. Intr-o seara i-a facut ou...l-a luat cu mana si i-l ducea lui tati.,..si-i zic...vai da asa in mana ii duci papa?... Ea a luat frumos o farfuria, a pus oul pe farfurie...si iar se pregatea sa-l duca...si o ontreb iar...da' tati papa cu mana?. Sta ea un pic si se gandeste, apoi cauta o furculita si-i aduce lui tati oul pe farfurie, si furculita in cealalta manuta. Mi-a fost atat de draga...gospodina mea.






post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate