duminică, 5 septembrie 2010

Cu nanuta

     In week-end a fost nanuta de la Iasi in vizita la fetita si a fost surprinsa sa gaseasca un cu totul alt copil decat ultima oara cand a vazut-o...pe la pasti.
     Emi a iubit-o a stat de vorba cu nana, s-au jucat impreuna, nana a venit incarcata cu cadouri si cele doua fetite s-au simtit foarte bine impreuna. A venit de vineri seara, ne-am jucat frumos iar sambata am fost impreuna la uta - mare si apoi am pus-o pe nana la autobuz.
     Maimutica mea mica stie sa se bage pe sub pielea oamenilor ceva de speriat si si-a facut numarul din plin cu nana care speram noi ca s-a bucurat de fiecare minutel petrecut in compania finutei.


post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate