marți, 2 aprilie 2013

Master chef

    
      Ema mea e innebunita dupa emisiunea master chef, prin urmare toata ziua imi gateste. Ea e "master" si eu sunt "chef" si imi tot aduce diverse mancaruri, si eu trebuie s-o intreb ce-a gatit si ce-a pus acolo, si se distreaza la culme cand gust si ma stramb sau cand ma prefac ca-mi place si ma pune sa mananc tot. Oricum gateste tot felul de ciudatenii si cand ii cer sa-mi explice ce-a pregatit imi dicteaza niste ingrediente gen ratusca cu ciocolata si lapte si cacao si ulei si putina sare si ulei din ala lipicios... O sa fie mare bucatareasa fata mea.
     Si asa o hraneste Ema pe Lorena, insa, din fericire, nu cu ce gateste ea ci cu iaurtel. O iubeste mult pe Lorena si se impaca din ce in ce mai bine pe masura ce Lorena creste si incepe sa "coopereze" si simte si Ema ca e un piticut cu care se poate juca. 













     Aseara la bunica i-a ras mar pe razatoare si i-a dat sa pape. Erau atat de incantate amandoua si Ema a fost tare mandra ca Lorena a papat tot.


post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate