luni, 15 aprilie 2013

Ochelarica

   
      Din pacate, in urma unul control oftalmologic printesei mele i-au fost prescrisi ochelari de vedere. Mie mi-e tare draga ochelarica dar nimeni nu stie mai bine decat mine ce inseamna sa porti ochelari toata viata, mai ales ca are dioptrii destul de mari. Mi-e ciuda ca nu s-a descoperit mai din timp, desi am fost cu ea la consult pe la doi anisori si un pic, mi-e ciuda ca n-am observat ca mica mea nu vede. De aia avea mereu cearcane la ochi piticuta mea. Speram ca pana la 8-9 ani sa se mai remedieze problema, desi e dificil pentru un copilas, mai ales unul atat de agitat si activ precum Ema, sa se obisnuiasca sa aiba grija de ochelari, mai ales ca jumatate de zi trebuie sa stea cu ochiul bun acoperit pentru a-l forta pe celalat sa lucreze. Saptamana asta vom face o programare si la o clinica din Iasi sa vedem daca confirma sau nu diagnosticul (hipermetropie severa si ambliopie ochi drept) insa nu-mi fac mari iluzii fiindca am testat-o si eu acoperindu-i ochiul bun si intradevar are vederea mult mai slaba pe ochisorul drept.


post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate