miercuri, 3 aprilie 2013

In gradina

   
      Am avut norocul sa incepem saptamana cu doua zile superbe asa ca am stat afara cat de mult am putut (si bine am facut ca azi ploua si-i urat). Ema s-a dat in leagan, s-a plimbat cu masinuta, am fost la plimbare prin oras. Lorenei ii place afara, vrea sa se puna catelus sa plece in explorari si nu intelege de ce nu o las. I-a placut sa smulga iarba, a dramaluit niste pietricele care erau cat pe ce sa ia directia gurita, rade si chiuie la pisica. Ema e moartea pisicilor...cand o vad fug si se ascund si ea sarmana le fugareste si le cauta toata curtea. Cand nu le vede striga "Tomi...Tomi..." si Tomi bineinteles ca nu vine, fiindca stie ce-l asteapta.
     Acum Ema picteaza si Lorena doarme si Ema ma intreaba "mami, de ce nu iesim un pic afara cat doarme Lorena?" si a fost foarte dezamagita cand i-am spus ca ploua. "Atunci, cand se opreste, da mami?" "Da scumpa mea, cand se opreste ploaia iesim afara."
















post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate