sâmbătă, 27 martie 2010

Independenta

     Fetita mea a inceput de ceva timp sa dea semne de independenta, pana acum mai mult la masa cand cerea sa pape singura, insa aseara, veneam de la niste prieteni si cand am iesit din scara blocului Ema s-a smuls din mana mea si a plecat inainte...Degeaba am strigat-o si eu si tati, am rugat-o sa dea manuta, raspunsul era invariabil acelasi: "Ema" si o lua inainte. Avand in vedere ca nu erau pericole am lasat-o o bucata singurica dar cand am vazut ca nu vrea deloc sa dea manuta am luat-o noui unul de-o manuta si celalalt de cealalta manuta si am mers asa spre casa, evident in proteste si mieunaturi sa-i dam drumu. 
     Odata ajunsi in scara blocului se smulge iar din mana si se duce la scari. O rog sa-mi dea manuta s-o ajut...raspunsul a fost acelasi...clas si raspicat: "Ema". Tati a luat-o inainte, Ema dupa el urca frumos cate o treapta tinandu-se cu manuta dreapta de gratiile de la balustrada, iar eu cu o treapta in urma ei s-o prind daca cumva se dezechilibra. Desi am rugat-o de mai multe ori sa-mi dea manuta s-o ajut, sau sa o iau in brate n-a vrut si pace, si a urcat singurica pana la 3 cate 16 trepte pe etaj, dar m-a mirat faptul ca a urcat tinandu-se cu o singura mana si a urcat toate 3 etajele. A mai urcat pe jos dar tinuta de mine de o manuta insa dupa un etaj se cerea in brate. M-e asa draga cand vrea sa se descurce singura, insa pe de alta parte ma tem sa nu se loveasca...
     Vorba poeziei "Of, of, of...numai mama sa nu fii"

P.S. astazi a si coborat singura foarte atenta 2 etaje...evident eu eram cu un pas inaintea ei s-o prind daca aluneca, dar n-a fost nevoie s-a tinut frumos cu manutele si a coborat cate o treapta.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate