luni, 15 martie 2010

Sortam jetoane



     Am gasit la tara niste jocuri vechi cu jetoane asa ca ni le-am luat acasa...au avut un succes enorm, mereu ma bate la cap sa i le dau. Insa ca sa incercam sa invatam ceva i-am scos initial 4 perechi de jetoane si i-am aratat sa le puna una langa alta pe cele care sunt la fel. N-a trebuit sa-i arat de multe ori ca s-a prins repede de idee si mi le-a ales foarte bine. Oricum n-a durat foarte mult minunea...cand s-a plictisit a inchis tablita pe care ne jucam a zis gata si dusa a fost :))
     La sortat s-a prins care e ideea...mai greu cu asezatul pe tablita, intai le alegea si mi le dadea mie, iar eu i le asezam frumos pe tablita, apoi a inceput si ea sa le aseze singurica.


     Aaaaaa si am uitat sa ne laudam ca stim sa numaram pana la 10 :)). Mami spune 1, ema 2 mami 3 Ema 4 mami 5 Ema 7 :)) mami 8 Ema 10. 6 si 9 nu-i plac deloc :)). Ma indoiesc ca stie ea chiar sa numere, dar a retinut succesiune...de la urcat atatea scari ni se trage fiindca le numaram de fiecare data, si tare multe mai sunt :))

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate