miercuri, 31 martie 2010

Prima plimbare fara mami

     Sambata tati a tinut neaparat sa mearga la tara, insa mami a ramas sa mai stranga prin casa si sa inceapa curatenia de paste...ca daca e Emi.....te ajuta de nu mai termini. Am rugat-o pe Alexandra sa mearga cu ei sa stea in spate cu ea, sa nu sara din scaunel si Irinel a stat cu tati in fata.
     Spre surprinderea, si oarecum dezamagirea mea, puiul meu a mers si a fost foarte cuminte, nici nu si-a amintit de mami decat pe drumul de intors cand i s-a facut somn si probabil ii trebuia putina tzitzi. Si totusi desi ea pare dispusa sa se rupa de mine, eu nu stiu daca ma simt pregatita. Stiu ca poate sunt egoista dar m-am obisnuit sa fim noi doua, sa ne iubim si mami sa fie mami si sa fie de neinlocuit....timpul tace si trece si incet incet o vad cum se indeparteaza de mine, simt cum se rupe legatura aia stransa care era intre noi. :(

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate