joi, 18 martie 2010

Party si febrita de ziua lui Irinel

     Marti a fost ziua lui Unchiu' Irinel si ne-am pregatit de parti cum se cuvine...ne-am cumparat rochita noua si frumoasa, am fost la coafor, insa neprevazutul si-a bagat coada si Emi a mea a facut febrita. Nu stiu unde a reusit sa raceasca asa de tare...cert e ca n-a fost in stare de nimic, moale si suparice cu toate ca ii dadusem nurofen cand am plecat de acas febra nu i-a scazut de tot asa ca am ajuns cu ea la medic. Urmarea...antibiotic.

     Si mi-a parut asa rau ca a mai fost o fetita de-o seama cu Ema si nu s-a putut bucura de ea...la cat de mult ii plac ei copiii. Acu sa se faca bine ca o duce mami la copii, printesa mica si bolnavioara, mi-e asa mila de ea cum tuseste si se chinuie sa respire cu nasucul infundat, dar pe de alta parte parca prea trecusem noi prin iarna asta fara o raceala si uite ca primavara ne-a venit de hac :(.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate