joi, 3 iunie 2010

1 iunie

     De 1 iunie a fost o vreme tare ciudata....insa ne-am bucurat ca totusi nu a plouat si am reusit sa scoatem putin gaza in parc la copii. Parcul era foarte frumos amenajat, intre copaci erau legate sfori de care erau agatate picturi ale copiilor de la toate scolile din judet, si ne-am plimbat cu tati si Iri pe aleile parcului si le-am admirat. Am fost putin si la "uta mare" dar n-am stat mult fiindca era foarte aglomerat si copii mari care alergau si-i impingeau pe astia mai mititet, asa ca am luat-o de acolo...cu proteste evident dar a inteles pana la urma. Apoi ne-am intalnit cu niste cunostinte care au o fetita de vreo 5 anisori si s-au mai jucat impreuna...Ema a invatat sa deseneze vu creta pe asfalt, iar apoi ne-au invitat pe la ei si am papat crese si capsunele de gradina. A se nota ca toate astea s-au intamplat dupa ora 6 dupaamiaza cand a venit tati de la serviciu.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate