duminică, 20 iunie 2010

Nu putem sta acasa

     Noi cred ca avem un ardeius iute in fundulet fiecare, fiindca nu putem sta acasa. Duminica cand ne-am trezit am asteptat intai sa vedem cum se prezita vremea...si cand am vazut ca se mentine frumoasa, am facut rapid un bagajel si dusi am fost. Am mers la salina la Cacica, unde ne propusesem de mult sa ajungem si vom mai merge fiindca mi s-a parut foarte sanatos. Salina nu e mare in schimb mi-a placut ca e intretinuta bine. Jos este un lac cu apa sarata, iar la ultimul nivel un teren de sport unde bat copiii mingea si ridica in aer particule multe multe de sare. Am adus si lui bibu suvenir o bucata de sare colectionata de Ema.

    Cand am iesit din salina n-aveam chef sa venim acasa asa ca tati a avut ideea sa mergem la Radauti la gradina zoologica. Tare mult i-au mai placut gazei animalele: leul care facea nani, strutul care papa iarba verde, tigrul care papa apa, maimuticile, ursul, lupul, vulpea, ratuustele si lebedele.
     Iar de acolo am luat-o inainte si am mers la Putna la manastire. Acolo nu am stat foarte mult fiindca a inceput sa ploua insa m-a marcat linistea...
     Emi a fost o cuminte insa pe drumul de intors sarmana voia sa faca nanita si ma tot certa ca n-o las. Una peste alta a fost o zi superba si un cadou minunat pentru mami de la tati, si pentru asta ii multumim.


post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate