duminică, 6 iunie 2010

La plimbare

    
    Daca-i sambata...atunci plimbare sa fie... Parca asa a zis mami ieri1 si cum s-a trezit printesa din somnic, l-am luat pe tati de odihnit dupa ce a venit de la serviciu, am scos carutul si ne-am prnit in plimbare, pe jos. Am ajuns pana pe Bulevard, am coborat pe langa stadion ca era meci si am gasit un parcutet dragut intre blocuri unde s-a jucat putin gazata. Ema a fost o obraznicuta, a vrut sa impinga ea carutul si a stat tot timpul atarnata de el, cat a mers pe jos.. Apoi ne-am intors roata tot pe jos, desi se facuse putin rece...insa a fost o plimbare foarte placuta.

     Astazi dupa ce face Emi nani mergem la bicu si la bica la tara unde va petyrece Ema saptamana asta, pentru ca mami sa poata invata pentru examenul la scoala de soferi.

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate