miercuri, 7 noiembrie 2012

Lorena 5 lunite

     Azi fetitica mea cea mica a implinit 5 luni. S-a facut rauta si plange daca plec de langa ea, iar eu deja am momente cand simt ca am ajuns la capatul puterilor. Dorm putin, sunt mereu obosita si irascibila, ma enervez din orice si tip. Nu-mi place nici mie insa nu ma pot abtine.

     Lorena creste bine, are 6900g si sta destul de bine in fundulet...eu o pun rezemata si ea se ridica hopa, sta cat poate apoi se lasa din nou pe spate, se ridica inapoi.
     I-am montat salteluta cu jucarii si e tare ocupata, insa trebuie sa stau langa ea sa ma auda, sa-i mai dau cate o jucarie cand o smulge de la locul ei si o pierde.
      E foarte atrasa de jucarii, duce tot la gurita, prinde foarte bine. Cand suge ma prinde cu manuta ori de tricou, ori de un deget ca sa se asigura ca raman langa ea sau sa se simta in siguranta.
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate