joi, 1 noiembrie 2012

Nani, nani, puiul mamei...


     Mica mea are o saptamana foarte agitata. Mi-a facut de doua ori si febrita dar am fost la medic si nu e bolnavioara asa ca dam vina pe dinti. Se agita, plange, nu doarme noaptea...eu sunt zombi, insa de dimineata cand am reusit s-o adorm, dupa indelungi plansete si leganari, n-am putut sa dorm langa ea. Am stat s-o privesc cum facea nanita linistita, un pui atat de mic, intr-un patut atat de mare, si sugea in gol prin somnic. Mi s-a parut cea mai frumoasa imegine pe care am vazut-o vreodata, micuta, perfecta din toate punctele de vedere, cu ochisorii inchisi, dormind pe o parte ca un om mare...Tin minte ca la fel faceam si cu Ema, si mai am si acum momente cand stau si o privesc dormind, mi se pare atat de frumoasa si de linistita...
     Imi iubesc enorm copiii si se pare ca-i iubesc mai mult cand dorm, poate pentru ca atunci e singurul moment in care ma pot bucura de ele in liniste, le pot admira si analiza fiecare particica din fetisoarele alea micute si dragalase.
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate