miercuri, 28 noiembrie 2012

Of, Of, mai, mai!


     Papusica mea cea mica are cateva zile de cand e foarte agitata, mi-a facut si febra doua zile, se trezeste noaptea din ora in ora, ziua sta doar in brate iar pe mine ma stoarce de puteri. De i-ar iesi odata dintisorul ala care o chinuie ca tare mi-e mila de ea mititica. Asa e foarte activa gangureste din ce in ce mai mult insa daca vreau sa o filmez nu zice nimic. Are deja 5 luni jumatate si pare maruta, sta bine in fundulet, nu-i place pe burta (nici Emei nu i-a placut), se joaca frumos cu jucariile, asta cand nu i le ia Ema care e mai incantata de jucariile de bebelus ale Lorenei decat de propriile jucarii.
     I-am adus de la tara o jucarie cu care s-a jucat si Ema cand era de varsta Lorenei si le place amandurora. Ema toata ziua da maimutoii huta :)). Cam asa nu o lasa Ema pe Lorena sa se joace.
 
 

post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate