sâmbătă, 25 august 2012

"Ce inseamna...?"


     Pitica mea cea mare are de cateva zile o noua ocupatie, se uita in jur si la fiecare obiect care-i atrage atentia ma intreaba: "mami ce inseamna?" azi de exemplu m-a intrebat intai de perete si i-am spus ca-i un zid ce desparte doua camere si apoi m-a intrebat ce inseamna a zidi si i-am zis ca zidesti atunci cand pui caramizi una peste alta sa construiesti un zid. A parut multumita de raspuns. Apoi ce inseamna frigider, ce inseamna castron, lingura, sticla, borcan...si lista poate continua. Nu mi-am imaginat niciodata cat de greu poate fi sa definesti un obiect simplu, pe intelesul unui copil de 4 ani. Oare de "da' de ce?" am scapat, sau urmeaza de acum incolo?
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate