joi, 23 august 2012

Ne iubim mult, mult

     Maimutica mea cea mare, prima oara cand se trezeste dimineata, o cauta pe Lorena fiindca de cele mai multe ori bebitza se trezeste prima si o iau din dormitor sa nu faca galagie si sa mai poata dormi Ema. Oriunde ar fi se aseaza langa ea si-o strange in brate, si-o pupa...apoi dupa cateva minute se prezinta la mine cu cartile sa-i citesc povesti. Am citit in ultima vreme de-a povesti de mi s-a uscat gura de la atata vorbit, insa e o activitate pe care o pot face stand langa amandoua fetitele mele, iar emei ii plac enorm povestile. Invariabil trebuie sa existe si o portie de desene animate (pap singura la desene...si atunci mami cedeaza), apoi cere voie afara la copii. Cand nu se obrazniceste in fata blocului pe balustrada sau la utilajele de constructii, se joaca frumos la nisip sau coloreaza cu fetitele pe trepte, in spatele blocului, la umbra.

     Cand intra in casa vrea sa ne jucam impreuna, fie cu animalele, fie cu masinile, fie "de-a platitul" unde ea e "doamna de magazin" si eu trebuie sa cumpar jucariile, fie cu trenul si cu masinutele. Daca am noroc si vine Geo in vizita se joaca frumos impreuna si eu reusesc sa ma mai ocup de cate ceva prin casa cat doarme Lorena....daca nu....de cele mai multe ori una din ele incepe sa planga, probabil fiindca i se pare ca nu primeste suficienta atentie.

     Dezastrul din imagine e la ordinea zilei, iar bazarul se strange de obicei abia seara, cand se ocupa de el mami, la insistentele lui tati, care nu suporta jucariile aruncate peste tot.
     La pranz obligatoriu dupa masa facem nanita, insa de cele mai multe ori cu proteste, fiindca fata mea nu termina niciodata de jucat. Cand ne punem in pat vrea s-o pun pe Lorena intre noi s-o iubeasca un picut inainte sa doarma. Nu le las sa doarma una langa alta fiinda Ema doarme haotic si ma tem sa nu o turteasca, asa ca dorm intre ele, cel putin pana adoarme Ema. Apoi, daca n-am adormit inaintea ei, ma extrag frumusel si evadez putin pe net, si de-abia dupa aceea ma pot apuca sa fac orice altceva.
     Dupa nanita de pranz o luam de la capat, iar eu incerc sa ma impart pe cat pot mai bine intre cele doua minuni. De obicei iesim afara mai pe seara cand se racoreste, si daca atunci cand e singura sta si se joaca frumos in nisip, daca ies cu Lorena cu carutul merge in urma mea sau impinge si ea de carut, nu cumva sa o las singura si sa dispar din aria ei vizuala ca se apuca de tipat ca-n gura de sarpe.
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate