luni, 27 august 2012

Dedicatie de la tati pentru printesele lui

   La nasterea Oanei (poezie de Amza Pellea)

Te-ai intrupat din stele,
din pulbere, din vint,
din gindurile mele,
din apa, din pamint
si din iubirea noastra
clocotitoare, vie ...
Ai inflorit, albastra,
gingasa bucurie.

Aluneci ca o raza
de soare jucaus,
esti apa dintr-o raza,
esti pumnul meu, caus,
din care, insetat,
sorb viata-adevarata
si bucurie multa,
si lacrima curata,
si muntele, si-oceanul,
si cerul instelat ...

Prin tine-ntind o mina
spre-nalt, spre infinit,
iar tu te legi prin mine
de cei care-au murit.

Prin tine devin vesnic
si capat sens si tel,
prin tine sunt puternic,
sint piatra, sint otel
si, datorita tie,
fetita mea cea mica,
de-acuma lui taticu'
de moarte nu-i e frica! 

     O poezie superba pe care am citit-o de curand pe un forum pentru parinti si mi-a placut la nebunie, asa ca nu puteam sa nu o pastrez sa ne-o amintim peste ani cand vom reciti acest jurnal, sau cand il vor citi fetele, si sper sa le placa si lor.
post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate