vineri, 3 august 2012

10 pasi ai unui bun parinte

sursa: edukid
     Ce mult mi-as dori sa pot urma mereu aceste sfaturi si sa incetez sa fiu prea obosita, prea ocupata, prea nervoasa, atunci cand copiii mei au mai mare nevoie de mine. Tati zice ca sunt obsedata de copiii mei insa daca ar fi asa poate ca as petrece mai mult timp cu ei, n-as mai repezi-o pe Ema cand am altceva de facut si as lasa totul balta sa ma asez pe covor sa ne jucam "de-a platitul", sa ne tinem pur si simplu in brate si sa ne harjonim cum faceam cand era mica si cand nu trebuia sa ma impart intre doua fete, un tatic si o casa care se pare ca oricat m-as stradui e mereu dezordonata. A....si sa nu uit de calculatorul care parca-mi fura mintile cand ma asez pe scaun in fata lui si nu mai vad nimic in jur (cred ca ar trebui sa-l scot din priza :P si asa as avea mai mult timp de joaca). mi-e dor de Ema mea cre e la bunica de cateva zile si parca a trecut o vesnicie deja.


post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate