luni, 1 octombrie 2012

Acasa






     Astazi Emi a venit de la gradi si mi-a recitat o poezioara draguta pe care cred ca a invatat-o de vineri si astazi doar au repetat-o fiindca imi spunea si vineri ceva despre ciubul parintesc. Nu o stiam si e dragutica pentru varsta lor.

Acasa de emilia caldararu

Bine e la noi acasa!
Nu e lume mai frumoasa
Cum e cuibul parintesc
Unde eu traiesc si cresc,
Tata, mama si bunici,
Eu si fratiorii mici
Toti, aici, sintem uniti,
Bucurosi si fericiti!
Casa mea si-n somn o stiu.
Orice colt pot sa-l descriu. 
Cand pasesc al casei prag,
Tot ce vad in ea mi-e drag.
Parca dintr-un basm vrajit,
Toate-mi spun: '' Bine-ai venit!''


Si daca tot am inceput mai avem doua  poezioare pe care mi le-a recitat Ema astazi:

Huţa-huţa periuţa,
Spală dinţii cu fuguţa
După ea săpunul vine
Şi mă spală bine-bine,
După dânsul şerveţelul…
Sunt curat ca ghiocelul.

Mult imi place gradinita
Cu ferestrele de soare
Unde vine si Scufita
Si pitici cu barbi fuioare
Ce mai lume minunata.
La tot pasul intilnesc!
Poate oare sa nu-ti placa
Acest rai copilaresc?  





post signature
Ticker Nou Nascuti
Ticker Nou Nascuti
 

Printesei mele cu drag Published @ 2015 by AlinaS produse de papetarie personalizate